reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Furár

Ivan Furár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.....anotherblog in the wall? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pocit viny

Ivan Furár

Pocit viny

Už ma nebaví, ako mi všetky možné organizácie tipu "Unicef" vyčítajú (pomocou rôznych letákov, "ktoré sú na takom čudnom papieri že sa s nimi nedá ani zakúriť"-bezdomovec Jožo), že ako som si ja hovädo hnusné mohol dovolil narodiť sa na Slovensku a nebodaj sa mať lepšie, ako to chúďa dieťatko z ich fotografií. Prečo majú  snahu v ľuďoch vyvolať pocit viny za to, kde sa narodili? Lebo obyčajné normálne a slušné "prosím pomôžte" nezaberá, tak to skúšajú inak?

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 4
Vnuknutie

Ivan Furár

Vnuknutie

Bolo asi tak 23:15. Pre pracujúceho človeka deep space night. Štartujem svojho Huňadyho a snažím sa čím skôr vykľučkovať z Levíc. V tom som dostal taký nepopísateľný pocit....

  • 26. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 761x
  • 3
MS

Ivan Furár

MS

Povedal som si že ee. Nenapíšem blog o MS v hokeji. Ale dnes som si našiel emajl, v ktorom ma kamarát Braňo D. upozorňuje, že by sa patrilo aspoň zopár slov napísať. Tak som si tak v práci povedal: v nose si už nemáš čo vyšpárať, na záchode si už bol, tak čo.

  • 5. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
  • 3
Nespravodlivý minister spravodlivosti

Ivan Furár

Nespravodlivý minister spravodlivosti

Spravodlivosť. Niekedy tiež Justitia. Býva zobrazená ako celkom v poho baba s páskou cez oči (vraj aby pri rozhodovaní nikoho nevidela). S mečom v pravej a s váhami v ľavej ruke trestá a presne váži vinu alebo nevinu. Keď sa nad tým človek zamyslí, má to logiku, cveng, jedna a jedna sú štyri a tak ďalej......Ale ako taká spravodlivosť vyzerá na Slovensku?

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 384x
  • 0
Byrokracia

Ivan Furár

Byrokracia

Stretol som sa s dobrým úradníkom. Veta tak jednoduchá a krátka, ale zároveň tak neskutočná, že by nenapadla ani Isaaca Asimova v jeho najbujarejších snoch.

  • 12. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 064x
  • 9
reklama
Zvolebnieva sa

Ivan Furár

Zvolebnieva sa

Počul som (myslím že od uja Štepku), že na najlepšie nápady treba chodiť do krčmy. Ale nie do takej, kde pivo stojí jeden Juro a nakoniec si to odskáče len váš močový mechúr. Mám na mysli naozajstnú krčmu, kde sa závan moču mieša s vôňou držkovej polievky, ale kde čapujú dobré pivo. Takú, do ktorej chodí napríklad taký Meliško. Tak do takej som išiel pre nápad, koho že to mám vlastne voliť.

  • 9. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 796x
  • 2
Nie je hríb, ako Hríb

Ivan Furár

Nie je hríb, ako Hríb

Sú hríby ktoré sú jedlé, nejedlé, jedlé a chutné, jedovaté, do ktorých sa kope a potom ešte veľa ďaľších, ako hríby pre deti kvetov, maškrtníkov a iné (o presne delenie sa samozrejme nepokúšam). A potom existuje ešte jeden Hríb. Volá sa Štefan.

  • 6. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 236x
  • 53
Jeden červík a televízne noviny

Ivan Furár

Jeden červík a televízne noviny

Vysoká profesionalita našich spravodajských relácií sa mi potvrdila už dávno. Preto vzhľadom na svoju duševnú pohodu, alebo aby som bol aktuálny „pokoj v duši" (mimochodom vracajú vstupné?), ich pravidelne nesledujem.

  • 5. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 520x
  • 6
Červený diplom

Ivan Furár

Červený diplom

Udalosti ohľadne jednej maďarskej učebnice mi pripomenuli jeden zážitok z mojich študentských čias.

  • 5. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 232x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu