reklama

Zvolebnieva sa

Počul som (myslím že od uja Štepku), že na najlepšie nápady treba chodiť do krčmy. Ale nie do takej, kde pivo stojí jeden Juro a nakoniec si to odskáče len váš močový mechúr. Mám na mysli naozajstnú krčmu, kde sa závan moču mieša s vôňou držkovej polievky, ale kde čapujú dobré pivo. Takú, do ktorej chodí napríklad taký Meliško. Tak do takej som išiel pre nápad, koho že to mám vlastne voliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pri jednom stole to už vrelo......

A: Mikloško? Veď ten nemá doma ani televízor. Ani ženu nemá, deti.....

B: Ale nieeee ženu má. Ale iné som chcel .....počúvaj ma.....tá Radičová...veď o tej nebolo počuť pokiaľ ten jej muž nezomrel. Vieš ten čo bol s tým jak sa volal.....čo hral toho nadrbaného stále....

A: Skrúcaný....

B: Nooo ten! No....a zrazu velká táto...politička..

B: Furt je v tom televízore.....

A: Ja budem voliť Gašparoviča. Nič neurobil, ale ani nepokazil. Šak koho iného?

Objednal som si ešte jedno aby som nekríval. A potom som si pomyslel:
Fakt! Koho iného? Na takéto argumenty sa naozaj nedá nič povedať. Čo tam po nejakej slušnosti. Alebo minulosť? Koho zaujíma? Veď ľudia si nepamätajú, čo robili pred týždňom. O 16 dní mi to už bude aj tak jedno. Prezident bude naďalej šuškať, aby nikto náhodou nezistil že je stále prezident a ja budem stále chodiť na dobrého čapáka a jednu držkovú. Typické že?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo sa konečne zmýlim?

Ivan Furár

Ivan Furár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

.....anotherblog in the wall? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu